lørdag 18. mars 2017

Brettet kurv

God lørdagskveld! 
Til morsdagen laget jeg en enkel kurv til mamma og pyntet den med litt blonder, blomster og perler. Så fylte jeg kurven med hjerte- sjokolader. Tutorial på kurven finner du HER.


En liten TAG med stempel og hilsen henger fra håndtaket med en rems blonde.


Pynt: en enkel stor blomst fra Prima pyntet med en mindre inni og noen lysegrønne og  rosa perler.
Teksten "morsdag" er en dies, og sommerfuglen er ferdig 3D klister som har fått seg noen halvperler. 





Under kurven limte jeg 3 "diamanter" så kurven står stødig med litt avstand fra bordet.



Jeg deltar i disse utfordringene:


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3



6 kommentarer:

  1. Denne ble flott!!!
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. Artig vri på kurven, morsomt å se nye ideer. Heldig mor. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  3. Spennende og flott prosjekt. Takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst. Vil minne om at det ikke er anledning til å kombinere Scrappelyst sine egne utfordringer. Må derfor be deg velge en av utfordringene, dersom du ønsker å være med i vurderingen for premiering.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, har trukket meg fra sommerfugl utfordringen 😊

      Slett
  4. Nydelig kurv, herlige papirer, farger og pynt :)
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett
  5. Kjempestilig kurs!

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst!

    Linda

    SvarSlett