onsdag 22. februar 2017

Albumkort med tutorial. DT bidrag for Scrappiness

Har du planer om å lage et album, men sliter med å begynne? 
Da kan kanskje dette være noe for deg?

Jeg blogger for Scrappiness og i dag viser jeg hvordan man enkelt kan lage et album med plass til 
50-60 bilder i str. 6x8cm - 10x10 cm. Jeg fikk plass til 60 bilder i dette albumet, 
men da er noen av bildene små polaroid bilder. Link til tutorial finner du HER:

Dette lille albumet inneholder bilder etter en fantastisk hyttetur/ Scrappehelg med gode venninner. En helg med mye latter og glede og ikke minst kreativitet. Absolutt verdt å minnes med et album! :) 



Side 1 + flippene. 


side 2-3.



Side 4-5. 


Side 6-7:
Her er det limt bilder på begge sider av kortene, og puttet bak hjørnene og i lomma.



Side 8-9: Det ble god plass til å stikke inn kort med bilder på sidene.



Baksiden: Jeg syntes denne teksten var verdt å ta med i dette albummet.



Alle ark er fra Journaling- pakken "Beauiful Dreamer" fra BoBunny. 
Utrolig enkelt å lage album når man har papir som er ferdig klippe og hvor alle ark passer sammen. Anbefales! :)

Jeg deltar i disse utfordringene med dette albumet:

Kreativ Scrapping: #2 Glede (26.02) (Jeg har laget et album som et 
minne etter en tur fylt med glede og latter)



1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3


5 kommentarer:

  1. For et herlig mini-album - plass til mange gode minner og mye glede her! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen! Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Herlig album! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #musikk.
    DT-Synnøve

    SvarSlett
  3. Kjempeflott album ♥
    Tenk at det rommer 60 bilder... Wow!
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  4. Knalltøft album. Kjempestilig. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring musikk. Klem DT-ELisabeth

    SvarSlett
  5. Great album full of memories. Thank you for joining us at Words & Paintery.

    SvarSlett