torsdag 15. oktober 2015

Tag med glitter

Jeg har kost meg med glitter, stensil og paste, servietter og ferdige utklipp fra Graphic45, 
og laget en enkel tag i steampunk tema og med glitter.
Kjekt å slippe klippingen selv, hehe....


Bakgrunnen er stensil, paste og vannfarger. 
Over det har jeg brukt en mønstret serviett.
Tekst er klister fra Tim Holzt. Ellers har jeg brukt liquid pearls og glitter (stickles) i forskjellige farger.



Jeg laget denne tagen til utfordringen hos ArJo's Tag og ATC kos: #7 Bruk stensil, paste, ord, bånd og vannfarger i en eller annen form. (ikke mist). (18.10)
Og deltar også i Jeg deltar i utfordringen til Hobbygarasjen: #30 Glitter (15.10)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en hilsen så jeg kan besøke deg også! 
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)



1 kommentar:

  1. En herlig tag i sterke farger. Likte detaljene dine med glitter rundt ordene.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett