mandag 31. august 2015

Mitt første innlegg som DT for Scrappiness.

Jeg har vært så heldig å få bli med i Scrappiness sitt design team, og i dag har jeg mitt første innlegg i Scrappinessbloggen. Utrolig spennende og ikke minst utfordrende, og jeg gleder meg til tida som kommer. Jeg må si at jeg var ganske skeptisk da jeg først ble spurt, spesielt siden jeg er så fersk i dette og at det finnes så mange dyktige scrappere der ute, men etterhvert tenkte jeg at alle må jo begynne en plass, og jeg gjør jo bare noe som er gøy og gir meg energi... Så da ble jeg plutselig med i den flotte Scrappiness gjengen. og jeg er så utrolig glad for det :)
Her er link til mitt første  innlegg til Scrappiness- bloggen; 
http://scrappiness1.blogspot.no/2015/08/helga-elin-sitt-frste-innlegg.html



Jeg har inspirasjons- bidrag til Månedens utfordring; #7 Skisse.

Jeg har laget en LO med de fantastiske arkene fra fabscraps.
Det var nesten vanskelig å lime noe på papiret siden det var så fint, hehe.
Jeg har brukt bilder jeg tok av min datter for 2 år siden da vi gikk kveldstur på Solastranda. 
Bildene er i str 6x8 cm, og limt på papir .
Bakgrunnen er lilla og sort Bazill.

Under bildene har jeg brukt nydelige ark fra Fabscraps, og underst har jeg klippet av en del fra en chipboard med sirkler i ulike størrelser. Chipboarden har jeg farget lilla med ink spray.
De loddrette sirklene er også fra chipboarden, og her har jeg også farget med spray og 
limt silikondotter på noen for å gi en ekstra effekt.
Sommerfuglene er glansbilder, og blomstene er fra Papirdesign.
Jeg har brukt litt gesso i begge sider av bildene for å lage litt effekt med de hvite stripene i bildet.

Jeg har valgt å bruke bling for å pynte opp siden, og heller droppe så mye blomster.
Disse blingdottene er bare så lekre, og de kommer i mange forskjellige farger. Jeg bare digger dem!

Til LOen har jeg brukt:

Mønsterpapir fra fabscraps;
Bazill; Velvet og Black op
Blomster fra Papirdesign.
Chipboard fra Blue fern studios
Ink spray fra Dylusion  
Bokstaver fra American Crafts
Bling, Say it in crystals, fra Prima 

Jeg håper dette gav litt inspirasjon, 
så da er det bare å hive seg med på utfordringen hos Scrappiness som varer frem til 14.09. :)

Klem, Helga :)






1 kommentar:

  1. Gratulerer som medlem av designteamet til Scrappiness! Jeg er så heldig å bo i nærheten av butikken deres, så der har jeg vært mye (og handla myyye!). De har jo altfor mye fint! :)
    Kjempefin LO du har laget og skikkelig kult bilde! Du kommer sikkert til å gjøre en kjempefin jobb som medlem av teamet. Kos deg! :)

    SvarSlett