mandag 4. mai 2015

Vintage- tag til mann.

Hei hei, da var det mandag igjen, og jeg har kost meg i helgen og laget en herre- tag i vintagestil.
Måtte prøve meg på en annen teknikk så jeg ikke låser meg fast i maling og stensiler på alle tagene.
Tag er #10 size (4 1/8" x 8 1/2")


Detaljer:
Jeg har brukt riflet pappkartong for å bygge opp kortet, og ellers lag- på lag av diverse mønsterpapir.
På kantene har jeg brukt hvit gesso.

Stjernene er av tre, og jeg har brukt stempel og mist på disse.

Tekststemplene er fra Kort og Godt, 
og motivstempelet er fra Norsk Stempelblad.


Jeg deltar på følgende utfordringer:

Card and Scrap #96 Herrekort (13.05)
Hjerteboden  Feiring (30.05)
Nordsalten Hobbyklubb #116 Monokromatisk (14.05)
 En liten butik  Välj en färg- monokromatisk (31.05)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)


3 kommentarer:

  1. Så lækkert et tag! Fede detaljer!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott tag! Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb! :)
    DT Solfrid

    SvarSlett
  3. Veldig fin tag:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett